Birgün gazetesinde yer alan habere göre, Wonderful Copenhagen, turizmde 2020 yılı ve sonrasını şekillendirecek hedef stratejisini açıkladı. Wonderful Copenhagen insanları vizyonunun merkezine yerleştiriyor ve hedefin geleceğinin yerel sakinler, endüstrinin kendisi ve ziyaretçiler tarafından ortaklaşa yaratılabileceğini düşünüyor.
Barselona ve Venedik gibi Avrupa şehirleri kitle turizminin neden olduğu ziyaret artışıyla mücadele ederken, bazı yerlerde de turizmin yerli halka ve ziyaretçilere net bir fayda sağlayacağı bir çözüm aranıyor.
Destination Think!'in Baş Strateji Uzmanı William Bakker, 'herkes için yerelliği ilan ederek, şehre gelen insanları turist yerine geçici sakinler olarak düşünme hedefini teşvik ettiklerini' söylüyor.
Son Güncelleme: 12.02.2017 20:50