“Alanya'yı, Belek'i ve Alaçatı'yı ayrı bir marka olarak parlatmamız gerekiyor" diyen Cornelia Diamod Genel Müdürü Zafer Alkaya, "En büyük rakibimiz ispanya gibi destinasyon modeline geçmemiz gerektiğini” belirterek şunları söyledi:
Türkiye'de turizm anlayışı dar bir kalıba sıkıştı. Sektör kabuğunu kırıp başka denizlere açılamadı.
Belek için konuşmak gerekirse dünyanın en önemli Golf destinasyonların dan birisi. Burayı bir kere gören vazgeçemiyor. Ancak buraya Avrupa'dan çok az uçuş var. Golfçüler gelemiyor. Havalimanına 20 dakika mesafe bizim için çok büyük avantaj fakat kullanamıyoruz.
Turizmden para kazanmak istiyorsak gece hayatını canlandırmamız, kongre turizmi için lobi yapmamız ve futbol takımlarını Antalya'ya çekmemiz lazım. Kişi başına turist harcamasını 1.000 doların üzerine böyle çıkarabiliriz.”