Yaşam

SOSYAL MEDYA UZMANLIĞI EĞİTİMİ İLE FARK YARATIN…

SOSYAL MEDYA UZMANLIĞI EĞİTİMİ İLE FARK YARATIN…

10 Ocak 2017 13:58
-A

+A

“Yıllardır eğitim alıyoruz, ama bir arpa boyu yol alamıyoruz” diye düşünenler için sosyalmedyakampusu ekibi olarak sunmuş olduğumuz sosyal medya uzmanlığı eğitiminin farklı olduğunu fark ettirmek için buradayız. Bu eğitim programında öne çıkan ilk şey teorik bilgilerin pratik uygulamalarla destekleniyor olmasıdır. Eğitim süresince edindiğiniz bilgileri vaka analiz çalışmaları yaparak pekiştiriyor ve proje dersleri ile de gönül rahatlığı ile ben artık sosyal medya uzmanıyım diyebiliyorsunuz. Eğitim sonunda alacağınız sertifika da bunun kanıtlar niteliktedir. Eğitim konuları kadar eğitimci kadrosu da oldukça geniş ve yetkindir. Eğitim kadrosunda, alanında uzman, çalışmaları ve başarıları ile sektörde adını duyurmuş kişiler bulunmaktadır.

Sosyal Medya Uzmanlığı Eğitim Başlıklarından Bazıları Şunlardır:
Sosyal medya marka konumlandırma ve geliştirilmesi:
Bu derste dijital kimlik nasıl oluşturulur, oluşturduğunuz kimliği Facebook, Twitter, çeşitli blog ve sözlük siteleri, Instagram, Pinterest, Youtube gibi hangi sosyal medya mecrasında konumlandıracağınız, bunun için mecra nasıl seçilir, mecraya göre hangi aksiyonlar alınabilir, mecra yönetiminde başarılı olmak için hangi kriterlere dikkat etmek gerekir, sosyal medyada kurduğunuz iletişimi nasıl yönetebileceğinizi öğrenirseniz. Ayrıca, viral marketing ile reklamını yapmak istediğiniz ürün veya hizmet için nasıl kurgu oluşturulacağını, hazırladığınız videoların e-posta yoluyla ya da video paylaşım siteleri aracılığı ile nasıl yayılabileceğini ve yayılım türleri hakkında bilgi edinebileceksiniz. Dersin sonunda yapacağınız örnek çalışma ile bilgilerinizi sıcağı sıcağına uygulayarak pekiştirmiş olacaksınız.

E-Mail marketing:
Bu derste, e-mail pazarlamanın ne olduğunu, e-mail aracılığı ile nasıl pazarlama yapılacağını, hangi sistemlerin kullanıldığını, e-mail içeriklerinin HTML olarak nasıl hazırlanacağını ve başlık seçiminde nelere dikkat edilmesi gerektiğini öğrenecek, göndermiş olduğunuz e-mailler okunmadan silinmesin diye müşteri gruplarınızı oluşturmak, kullanılabilecek Database, data kanalları, formlar, Junk ve Unsubscribe detayları, Hatalı adresler (Bounce yönetimi), Dönüşüm-ROI / Satışlar, ile müşteriler hakkında mümkün olan en çok bilgiyi toplayarak bu bilgiler ışığında stratejiler geliştirmeyi öğrenirsiniz. Gönderim zamanlaması, raporlama, Web site gezinme hareketleri, Anketler ve sadakat programları öğreneceğiniz diğer konular olup, dersin sonunda Türkiye’de ve farklı ülkelerde kullanılan e-mail pazarlama otomasyon örnekleri incelenecek, bilgiler ışığında tartışılacaktır.
Bütünsel sosyal medya proje oluşturulması ve uygulaması dersi:

Sosyal medyada proje oluşturma fikri ortaya atıldıktan sonra yapılması gereken ilk şey bir ön çalışmanın gerçekleştirilmesidir. Şirket içerisinde her çalışanın bir görev ve sorumluluğu olduğu gibi sosyal medya uzmanının da vardır. Bu derste, projeye başlamadan önce nasıl bir ön çalışma yapılacağı, proje hazırlanırken nelere dikkat edilmesi gerektiği ve sosyal medya uzmanının projedeki rolü ve çalışma modellerini öğreneceksiniz. Ayrıca, bir projenin olmazsa olmazları olan bütçesi, hedef kitlesi nasıl belirleneceği, stratejik kararların nasıl alınacağı öğrenilecektir. Projenin planlanması, markanın sosyal medyada konumlandırma aşamasında nelerin etkili olduğu, sosyal ağlara göre ayrı ayrı ve bütünsel proje nasıl oluşturulacağı gibi konular ele alınacak, uygulama çalışmaları ile bilgilerin pekişmesi sağlanacak ve ajanslarla çalışmanın neden önemli olduğu, ajansların çalışma şekillerine değinilecektir.
Sosyal medya alanında kariyer yapmak isteyen, internet üzerinden ürün veya hizmet satmak isteyen, markasını sosyal medya aracılığı ile tanıtmak isteyen kişiler, halkla ilişkiler ve iletişim uzmanları, reklam ve pazarlama sektöründe çalışan uzmanlar ve yöneticiler bu eğitimde beklentilerinizden fazlasını bulacaksınız. Eğitim programında yer alan konular sizlerin sosyal medya kavramını faklı bir bakış açısı ile görmenizi, teknoloji sayesinde uluslararası alanlarda sesinizi duyurabilmenizi, yenilikleri yakından takip ederek rekabet gücünüzü artırmayı, çeşitli analizlerle strateji geliştirmeyi ve kriz anlarını iyi yönetebilmenizde fayda sağlayacaktır. Detaylı bilgi için https://sosyalmedyakampusu.com/ adresini ziyaret edebilirsiniz.
 
 
Print

YORUMLAR

Facebook Yorumları
YORUM YAZ
1000

Henüz yorum yapılmadı,
İlk Yorum yapan siz olun...

ÖNE ÇIKANLAR

ANKET

Yeni Web Sitemizi Beğendiniz Mi?

  • Evet : 2695 Oy (%74)

  • Hayır : 929 Oy (%26)

ARŞİV

Hava, 10 Aralık
Alanya’deki Hava Durumu
+12

Yük.: +15° Düş.: -7°

Nem: 35%

Rüzgar: SSW - 4 KPH

                     E-GAZETE