Konuyla ilgili açıklama yapan Hastane Başhekimi Prof. Dr. Bülent Adil Taşbaş;” hastane yönetimi olarak hasta memnuniyetine önem vermekteyiz. Alanya ve Bölgesinin en büyük sağlık kuruluşu olarak daima daha ileriyi hedefliyoruz. Yenilikçi yönetim anlayışıyla çıktığımız bu yolda hasta ve hasta yakınlarımıza daha kaliteli ve daha hızlı sağlık hizmeti verebilmek için WhatsApp öneri hattımızı oluşturduk. Hastalarımızın görüş ve önerileri sayesinde daha kaliteli ve daha hızlı bir sağlık hizmeti vermeyi amaçlamaktayız. Hastalarımızdan gelecek her bir öneri bizim vermiş olduğumuz sağlık hizmetine ışık olacaktır .Her görüşü ve öneriyi yönetim ekibimle birlikte tek tek değerlendirip inceleyeceğiz. Hasta ve hasta yakınlarımızdan tek ricam oluşturduğumuz bu hattı şikayet hattı olarak değil öneri hattı olarak kullanmalarıdır. Bu konuyla ilgili ‘hasta hakları’ birimimiz hizmet vermektedir .” dedi.
27 Haziran 2018 Çarşamba 10:59
Konuyla ilgili açıklama yapan Hastane Başhekimi Prof. Dr. Bülent Adil Taşbaş;” hastane yönetimi olarak hasta memnuniyetine önem vermekteyiz. Alanya ve Bölgesinin en büyük sağlık kuruluşu olarak daima daha ileriyi hedefliyoruz. Yenilikçi yönetim anlayışıyla çıktığımız bu yolda hasta ve hasta yakınlarımıza daha kaliteli ve daha hızlı sağlık hizmeti verebilmek için WhatsApp öneri hattımızı oluşturduk. Hastalarımızın görüş ve önerileri sayesinde daha kaliteli ve daha hızlı bir sağlık hizmeti vermeyi amaçlamaktayız. Hastalarımızdan gelecek her bir öneri bizim vermiş olduğumuz sağlık hizmetine ışık olacaktır .Her görüşü ve öneriyi yönetim ekibimle birlikte tek tek değerlendirip inceleyeceğiz. Hasta ve hasta yakınlarımızdan tek ricam oluşturduğumuz bu hattı şikayet hattı olarak değil öneri hattı olarak kullanmalarıdır. Bu konuyla ilgili ‘hasta hakları’ birimimiz hizmet vermektedir .” dedi.