Kategoriler

Haber Alanya

Çiğli Belediyesi internet tabanlı telefon santraline geçti

ÇİĞLİ BELEDİYE BAŞKANI UTKU GÜMRÜKÇÜ, “VATANDAŞLARIMIZIN TALEPLERİNE HIZLI ÇÖZÜM ÜRETMEK VE KURUM İÇİ VE KURUM DIŞI İLETİŞİMİ GÜÇLENDİRMEK AMACIYLA ALTYAPISAL REFORMLAR YAPIYORUZ" DEDİ.

Çiğli Belediyesinde iletişim kalitesinin artırılması ve maliyetlerin düşürülmesi amacıyla IP Telefon Santrali kullanımına geçildi. Başkan Utku Gümrükçü, belediyede internet alt yapısının kullanıldığı hızlı, ucuz, etkin ve entegre iletişim dönemine geçildiğini söyledi.

Normalleşme süreci ile birlikte tekrar tam kapasiteyle hizmet vermeye başlayan Çiğli Belediyesinde, vatandaş ve muhtarlar arası iletişimi kolaylaştıran CRM Vatandaş İlişkileri Yönetimi Sistemi’nden sonra kurum içi ve kurum dışı telefonla iletişim ağını güçlendirmek amacıyla IP Telefon Santrali devreye girdi. Sistem, belediyedeki mevcut internet alt yapısını kullanarak belediyenin tüm dış birimlerini dahili hatların kullanıldığı tek bir santralde topluyor. IP Santral ile hem daha hızlı, hem de düşük maliyetli iletişim olanağı sağlanmış oluyor. CRM görüşmelerini kayıt altına alan IP Telefon Santrali, farklı yazılım ve sosyal medya araçlarıyla entegrasyon ve görüntülü görüşme olanağı da sağlıyor.

Dış birimlere ulaşmak çok kolay

Belediye internet altyapısının kullanıldığı, ücret ödenmeyen ve ciddi tasarruf sağlayan IP Telefon Santrali, Çiğli Belediyesinin yeni ve eski binalarında bulunan tüm müdürlükler ile belediyenin dış birimleri olan Harmandalı Semt Merkezi ve Spor Tesisi, Veteriner İşleri Müdürlüğü, Sağlık İşleri Müdürlüğü, Atatürk Spor Salonu, Atatürk Stadı, Evka 2 Kütüphanesi, Sasalı ve Kaklıç Hizmet binaları kullanıyor.

Çağrı merkezi devrede

Yapılan iletişim alt yapısını güçlendirme çalışmaları kapsamında Çiğli halkının talep, öneri, istek ve şikayetlerini iletebileceği belediye 0232 935 5535 numaralı çağrı merkezi de devreye girdi. IP Santral ile çağrı merkezinde kayıt altına alınan görüşmeler anında CRM Vatandaş İlişkileri Yönetim Sistemi aracılığıyla ilgili müdürlüklere iletilerek hızlıca çözüme kavuşturulması sağlanıyor. Cep telefonuna gelen sorgulama koduyla da vatandaş talebinin takibini Belediyenin web sayfasından yapabiliyor.

Başkan Gümrükçü: “Kent hayatını modernize ediyoruz”

Çiğli’de hayatı kolaylaştıracak dijital dönüşüm hedeflerini bir bir gerçekleştirdiklerini ifade eden Çiğli Belediye Başkanı Utku Gümrükçü, “Vatandaşlarımızın taleplerine hızlı çözüm üretmek ve kurum içi ve kurum dışı iletişimi güçlendirmek amacıyla altyapısal reformlar yapıyoruz. Bu kapsamda ilk olarak Vatandaş İlişkileri Yönetimi Sistemi’ni faaliyete geçirdik. İkinci adım olarak da kurum içerisinde güçlü bir iletişim ağı kurmak adına IP Telefon Santralini kullanmaya başladık. Teknolojinin hızla geliştiği ve yenilendiği günümüz dünyasında, Çiğli Belediyesi olarak bu gelişimi takip edecek ve daha iyi hizmet noktasında ilçemize uyarlamaya devam edeceğiz” dedi.

Yorumlar

Daha Fazla Haber
Gündem
32 Kez Görüntülendi.
Özçelik'ten kaçak yıkım eleştirilerine yanıt
Güncel
14 Kez Görüntülendi.
Emniyet park ve metruk binalarda uygulama yaptı
Asayiş
14 Kez Görüntülendi.
Alanya’da 2 kilo 663 gram uyuşturucu ve 483 sentetik hap ele geçirildi
Spor
16 Kez Görüntülendi.
Dünya şampiyonundan Alanyaspor’a sürpriz ziyaret 
Asayiş
11 Kez Görüntülendi.
Alanya’da sürücülere rekor ceza
Genel
37 Kez Görüntülendi.
Alanya Belediyesi'nde bazı isimlerin görev yerleri değişti
Belediye
27 Kez Görüntülendi.
Alanya Belediyesi’nden Gazipaşa Tarım Fuarı çıkarması 
Alanya
22 Kez Görüntülendi.
ALTSO Başkanı Eray Erdem esnafı ziyaret etti
Gündem
25 Kez Görüntülendi.
Şehidimiz son yolculuğuna uğurlandı
Çevre
18 Kez Görüntülendi.
Yılın ilk çöp kategorize çalışması yapıldı