'1 YILDA 28 BİN 528 BAŞVURU'
Alanya belediyesinde vatandaş odaklı hizmet anlayışının en önemli birimlerinden biri olan Çözüm masası 2016 yılında 28 bin 528 başvuru aldı. içinde şikayet, öneri, talep ve düşüncelerin yer aldığı başvuruları değerlendiren Alanya belediyesi başvuruların % 96'sını çözüme ulaştırdı.
'KARDA KALAN ÇÖZÜM MASASI'NA BAŞVURUYOR'
Yıl içinde vatandaşlar en çok telefon yolu ile başvuru yaparken bu rakam 23 bin 218 oldu. Şahsen başvuru yapanların sayısı 2 bin 106 olurken, Whatsapp çağrı hattından bin 897 kişi başvuruda bulundu. 710 vatandaş sosyal medya aracılığı ile Çözüm masasına ulaşırken, 384 kişi mail yolu ile başvuru yaptı. Çözüm masası sorumlusu Pınar İmamoğlu 285 kişinin de Web sitesi üzerinden kendilerine başvuruda bulunduğunu söyledi. Vatandaşların başvurularının yüzde 96'sını çözüme kavuşturduklarını kaydeden İmamoğlu son günlerde karda kalan vatandaşlarında çözüm için kendilerine ulaştığını ifade etti. - Mert CANTÜRK