Çin'den daha fazla online rezervasyon için işbirliği

Çin merkezli bir ödeme sistemleri ağı olan UnionPay, HotelRunner ve İş Bankası ile işbirliği yaptı; Çin'den Türkiye'deki otellerde online rezervasyon imkanı sunacak yeni bir hizmet başlatıyor.

Çin'den daha fazla online rezervasyon için işbirliği

Çin merkezli bir ödeme sistemleri ağı olan UnionPay, HotelRunner ve İş Bankası ile işbirliği yaptı; Çin'den Türkiye'deki otellerde online rezervasyon imkanı sunacak yeni bir hizmet başlatıyor.

06 Ocak 2017 Cuma 23:21
Çin'den daha fazla online  rezervasyon için işbirliği

UnionPay kart sahipleri bu hizmet sayesinde HotelRunner portföyünde bulunan otellerden rezervasyon gerçekleştirebilecek ve İş Bankası sanal POS'larını kullanarak ödeme yapabilecek. 5.8 milyar kart ile dünyanın en büyük ödeme ağlarından biri olan UnionPay International ve Türkiye'de elektronik ticaretin liderlerinden İş Bankası, bundan bir süre önce binlerce otel tarafından tercih edilen otel online satış ve kanal yönetim platformu HotelRunner ile önemli bir iş birliğine imza attı.
Bu iş birliği ile HotelRunner portföyünde yer alan oteller, başta dünya nüfusunun yaklaşık %20'sini oluşturan Çin'den olmak üzere, dünyanın her yerinden, kendi web sitelerinden UnionPay aracılığı ile gerçek zamanlı online direkt ödeme kabul edebilecek.
HotelRunner kapsamında UnionPay hesabı açan ilk 50 otel, 127 ülkede 719 şehirde kullanılan HotelRunner'ın rezervasyon modülü, mobil uyumlu web sitesi, kampanya ve promosyon modülü ve daha birçok hizmetini kapsayan özel paketinden ücretsiz yararlanabilecek.
İş Bankası, UnionPay International ve HotelRunner arasındaki bu iş birliği turizm sektöründe özellikle Çin turistleri ülkemize çekmek ve yerli turizmi canlandırmak açısından büyük fırsatları beraberinde getirecek.
HEDEF 120 MİLYON ÇİNLİ
UnionPay International Orta Doğu Genel Müdürü Han Wang bu önemli işbirliği hakkında şu yorumları yaptı: "Bu güçlü işbirliğinin Türkiye'nin turizm kaynaklı gelirlerini olumlu yönde etkileyeceğine inanıyorum. Bu çalışma Türkiye'yi ziyaret edecek turistler çok sayıda avantaj sağlayacak. İstanbul, Ankara, Nevşehir, Denizli ve Konya dışında, Kapadokya gibi turistik bölgelerdeki işyerlerinin yüzde 70'den fazlası daha şimdiden UnionPay kartlarını kabul ediyor."
TURİZM SEKTÖRÜNE DESTEK
Projeyi değerlendiren İş Bankası Genel Müdür Yardımcısı Yalçın Sezen ise, "Son yıllarda başta Çin olmak üzere bütün Uzakdoğu ekonomisinin dünya ile entegrasyon alanları büyüdü. UnionPay kart sahipleri bankamızın sunduğu altyapıyı kullanarak vize, seyahat ve konaklama masraflarını kendi ülkelerinden ödeyebiliyorlar. Türkiye'ye geldikten sonra ise, 6 bin 500 İş Bankası ATM'sinden nakit para çekebildikleri gibi, İş Bankası üyesi 450 bin işyerinden alışveriş yapabiliyorlar. HotelRunner ile gerçekleştirdiğimiz bu proje ile, kurmuş olduğumuz UnionPay ekosistemini güçlendirdik ve genişlettik. Ekosistem perspektifi ile tasarladığımız ve uyguladığımız bu işbirliğinin, ülkemize daha fazla turist çekeceğine, turizm sektörünü destekleyeceğine ve dolayısıyla ulusal ekonomimize fayda sağlayacağına inanıyoruz. Biz İş Bankası olarak her zaman, ulusal ekonomimize katkıda bulunacak ve daha fazla müşteriye ulaşmamızı sağlayacak uluslararası işbirlikleri ile faaliyet alanımızı genişletmeyi hedefliyoruz" dedi.
ÇİN'DEN DAHA FAZLA ONLİNE REZERVASYONUN ÖNÜ AÇILDI
HotelRunner Kurucusu ve CEO'su Arden Agopyan'ın yorumları ise şöyle: "Sektöre daima yenilikçi çözümler sunan ve otellerin online direkt rezervasyon oranlarını artırmalarına destek olan bir platform olarak, konaklama tesislerinin web siteleri ve rezervasyon modüllerinden online ödeme kabul edebilecekleri yöntemler arasına UnionPay'i de eklemiş olmaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Bu önemli entegrasyon ile ülkemize özellikle uzak doğudan yabancı turist talebinin artmasını ve otellerin, önemli bir nüfusa sahip Çin'den daha fazla online rezervasyon almasını sağlamayı hedefliyoruz."
Son Güncelleme: 06.01.2017 23:22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner81