Kategoriler

Haber Alanya

‘Acil Servislerde Etkili İletişim’ eğitimi Alanya’da gerçekleştirildi

Antalya’nın doğusundaki hastanelerde görev yapmakta olan sağlık personeline ALKÜ Alanya Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nin ev sahipliğinde "Acil Servislerde İletişim“ eğitimi verildi.

Antalya İl Sağlık Müdürlüğü Kamu Hastaneleri Hizmetleri Başkanlığı Kamu Eğitim/Ar-Ge Birimi koordinasyonunda 3 gün boyunca gerçekleştirilen eğitime;  ALKÜ Alanya Eğitim ve Araştırma Hastanesi, Gazipaşa Devlet Hastanesi, Akseki Devlet Hastanesi ve Manavgat Devlet Hastanesi’nde görev yapmakta olan 320 Acil Servis çalışanı katıldı. Antalya İl genelinde çalışan ve sağlık personeli olan 13 eğitimci  düzenlenen organizasyonda;  kriz ve afet yönetimi, doğru iletişim, kötü haber verme yöntemleri, acilde şiddet, istismar, doğru tiraj ile şikâyetlerin azaltılması, konsültasyonların istenmesinde doğru iletişimin rolü, hekimin hukuki ve cezai sorumlulukları konuları hakkında katılımcılarla  bilgilerini paylaştı. 
S.B.Ü. Antalya Eğitim ve Araştırma Hastanesi Psikoloğu Hakan Bulut, yapılan araştırmalarda insanları sinirlendiren 9 tane bekleme türünün olduğunu söyledi. Bulut: ”Yapılan araştırmalar sonucunda hastanelerde kayıt sırasında beklemenin insanları en çok sinirlendiren durumlar arasında 3. Sırada yer aldığını göstermiştir. Bu sorunun üstesinden doğru tiraj yöntemiyle çözülebileceğimize inanmaktayım.“diye konuştu.  
Eğitimin verimli geçtiğini söyleyen Antalya İl Sağlık Müdürlüğü Kamu İdari Hizmetler Kamu Eğitim Ar-Ge Birim sorumlusu Uzman Aysun Fidan, ALKÜ Alanya Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nin ev sahipliğinden memnun olduklarını dile getirerek, katılanlara ve hastane yönetimine teşekkür etti.
Eğitim grubu, Hastane İdari ve Mali İşler Müdürü Selbinaz Dere Bağışlar'a yapmış oldukları ev sahipliği nedeniyle teşekkürlerini ileterek çiçek taktim etti. İl Sağlık Müdürü Dr. Ünal Hülür adına verilen teşekkür belgesini Başhekim Vekili Uz. Dr. Nadir Aldemir adına Başhekim Yardımcısı Op. Dr. Ali Gök aldı. Gök; böyle bir ekibe ev sahipliği yapmaktan dolayı onur duyduklarını dile getirerek başarılarının devamını diledi.
Eğitimciler daha sonra ALKÜ Alanya Eğitim ve Araştırma Hastanesinin  Acil Servis Biriminde verilen hizmetleri ve  çalışmaları yerinde inceledi. Acil Servis Biriminin birçok hastaneye göre gayet başarılı olduğunu ifade eden ekip başarılardan dolayı acil servis çalışanlarına ve yönetime  teşekkür etti.


 

Yorumlar

Daha Fazla Haber
Belediye
12 Kez Görüntülendi.
Alanya Belediyesi’nden Gazipaşa Tarım Fuarı çıkarması 
Alanya
14 Kez Görüntülendi.
ALTSO Başkanı Eray Erdem esnafı ziyaret etti
Gündem
15 Kez Görüntülendi.
Şehidimiz son yolculuğuna uğurlandı
Çevre
11 Kez Görüntülendi.
Yılın ilk çöp kategorize çalışması yapıldı
Alanya
8 Kez Görüntülendi.
ALTSO'da ara eleman sorununa çözüm arayışı
Güncel
10 Kez Görüntülendi.
Alanya’da özel aşçılar mutfağa girdi 
Genel
11 Kez Görüntülendi.
Başkan Özçelik’ten 1 Mayıs mesajı
Asayiş
10 Kez Görüntülendi.
Alanya’da 54 günde 42 milyon lira para cezası 
Belediye
11 Kez Görüntülendi.
Alanya’da kaçak yapılar bir bir yıkılıyor
Spor
17 Kez Görüntülendi.
Alanyaspor Ankaragücü maçı hazırlıklarına başladı