Kategoriler

Haber Alanya

ALO 153 tam kapanmada 50 bin çağrıya cevap verdi

Kayseri Büyükşehir Belediyesi Alo 153 Çağrı Merkezi’nde salgın tedbirleri kapsamında tam kapanma boyunca toplam 50 bin çağrıya cevap verilerek, vatandaşların istek, talep ve şikâyetleri sonuçlandırıldı.

Kayseri Büyükşehir Belediyesi Alo 153 Çağrı Merkezi’nde salgın tedbirleri kapsamında tam kapanma boyunca toplam 50 bin çağrıya cevap verilerek, vatandaşların istek, talep ve şikâyetleri sonuçlandırıldı.

Büyükşehir Belediyesi Alo 153 Çağrı Merkezi, sorunların giderilmesi ve vatandaşlar tarafından gelen anlık soruların yanıtlanması anlamında gerekli kolaylığı sağlamaya devam ediyor. Alo 153 İletişim Merkezi’ne tam kapanma tarihleri olan 29 Nisan-17 Mayıs tarihleri arasında ulaşım hizmetleri, sosyal destekler, zabıta hizmetleri ve tam kapanma hakkında bilgi talepleri en çok gelen konular oldu.

Kayserililerin hayatını kolaylaştırmak için kurulan Büyükşehir Belediyesi Çağrı Merkezi sayesinde vatandaşlar istek ve taleplerini bildirmek için ücretsiz olarak sadece 153’ü tuşlayıp, 16 ilçenin tamamından her türlü şikâyet ve isteklerini kolaylıkla bildirebiliyorlar.
Yorumlar

Daha Fazla Haber
Gündem
104 Kez Görüntülendi.
İçişleri Bakanı Yerlikaya Alanya’da esnafa ve işadamlarına çöken çetenin çökertildiğini açıkladı
Alanya
41 Kez Görüntülendi.
Alanya CHP yarın Danışma Kurulu’nu topluyor 
Alanya
34 Kez Görüntülendi.
Alanyalı oda başkanından sahte para uyarısı
Güncel
12 Kez Görüntülendi.
Alanya’da taksimetreye zam 
Alanya
43 Kez Görüntülendi.
Alanya Veranda nefis yemekleri ve manzarası ile büyülüyor
Spor
16 Kez Görüntülendi.
Alanyaspor’da Beşiktaş mesaisi 
Genel
76 Kez Görüntülendi.
Alanya Belediyesi'nde kurulacak 8 yeni müdürlük
Asayiş
23 Kez Görüntülendi.
Alanya’da jandarmadan 22 araca men cezası
Gündem
19 Kez Görüntülendi.
“İsveçliler Alanya’da huzurlu ve mutlu yaşıyor" 
Belediye
21 Kez Görüntülendi.
Alanya Belediyesi yayla yollarında bakım ve onarım çalışması başlattı