Kurumsal Kimlik Nedir?

Kurumsal Kimlik Nedir?

06 Ocak 2017 Cuma 11:24
Kurumsal Kimlik Nedir?

Günümüzde iş dünyasında önemli noktalardan biri firmaların kurumsal kimliğe sahip olmasıdır. Kurumsal kimlik bir şirketin toplum karşısındaki yüzü, hedefleri, duruşu ve amaçladığı etkiye verilen isimdir. Firmanın pazarlama için en önemli noktasını oluşturan etkenlerden biri kurumsal kimliktir.

Kurumsal Kimliğin Firmalara Katkısı Nedir?

Kurumsal kimlik sizin toplumdan tarafından algılanma şeklinizdir. Oluşturduğunuz bu kimlik hitap ettiğiniz kitleye güven, mutluluk gibi anahtar kelimeleri yansıtmanızda etkili olacaktır. Yaratmak istediğiniz marka ve bu marka ile müşterilere vermek istediğiniz mesajı tam olarak ulaştırmanızı sağlar. Firmanıza bu kimliği kazandırmanız satışlarınızın doğrusal olarak hızlı bir şekilde artması ile size yansır.

Kurumsal Kimlik Nasıl Oluşturulur?


Firmanın kendi kurumsal kimliğini kazanmasında etkili olan en önemli nokta vizyonudur. Firmanızın amacının, ulaşmak istediği kitleye ileteceği mesajlar ve değerlerinin net olması ilk adımı oluşturur. Oluşturduğunuz kurumsal kimlik şirketiniz ile birlikte büyüyecek ve değer kazanacaktır. Bu nedenle her adım önemli bir şekilde incelenmeli ve şirketin varmak istediği nokta açık olmalıdır. Kurumsal kimlik oluşturma için diğer bir önemli nokta ise ve şirketinizin verilen mesaja uygun hizmet şartıdır. Aksi takdirde diğer bir anahtar kelime olan güven duygusu kitle tarafından yitirilir ve bu durum markanızın yerle bir olması için yeterlidir. Müşteriler üzerinde bu güveni oluşturmak oldukça uzun bir süreçken dağılması çok kolay olabilir.

Oluşturulmuş olan bu kimliğin kitleye yansıtılmasında görsellik oldukça büyük bir önem taşır. İlk aşamada halkla ilişkiler uzmanı ve reklamcı kurumsal kimlik tasarımı oluşturmak adına kurumun iç ve dış görüntüsünü toplar. Kurum içindeki görüşmeler ve müşterilerin tepkileri toplanarak uyumu incelenir. Sonuç olarak eğer büyük bir uyumsuzluk varsa sebepleri araştırılır. Kurumun bulunduğu sektörde öne çıkması için bazı çalışmalar yapılır. Bu şekilde kurumsal kimlik oluşturulan bu şirketi diğer firmalardan ayıran ve ön plana çıkmasını sağlayan noktalar kullanılır. Daha sonra firma için logo oluşturulur. Oluşturulan logo şirketin kimlik kartı görevini yapar. Firma artık bu logo ile sektörde yükselecektir.

Artık reklam aşamasına geçilerek firmanın bulunduğu sektöre bağlı olarak farklı yayın organlarında yapılacak olan tanıtımların detayları şekillenir. ise firmanın yapısı, işlenecek proses ve hazırlayan firmanın profesyonelliği gibi etkenlerle değişebilir.

Sizin için en uygun fiyatlar ile mükemmel hizmeti verecek markanızın yükselmesini sağlayacak tek adresiniz ise Nesta Creative. Bizimle ilgili daha ayrıntılı bilgi almak ve iletişime geçmek için  http://nestacreative.com/kurumsal-kimlik/ adresini ziyaret edebilirsiniz.

Son Güncelleme: 07.01.2017 11:24
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner81