DIGITALZONE KONUŞMACILARINDAN BİRİ OLAN KASPAR SZYMANSKI

DIGITALZONE KONUŞMACILARINDAN BİRİ OLAN KASPAR SZYMANSKI

11 Ekim 2017 Çarşamba 00:41
DIGITALZONE KONUŞMACILARINDAN BİRİ OLAN KASPAR SZYMANSKI
Bilişim çağında yaşıyor olmak, ticari dünyanın gelişiminde köklü değişiklikler olmasını gerektirdi. Markalar bilinirlikleri için artık dijital pazarlamaya önem veriyor. Klasik pazarlama teknikleri ile birlikte dijital pazarlama yöntemlerine de ağırlık verilmesi, markanın bilinirliğinin artmasına hız kazandırmaktadır. Son zamanlarda markalar arası rekabet dijital ortamda yani internette sürdürülmektedir. Sadece sanal bir ortamda yer almak önemli değil, eskisi gibi insanların markaya ulaşmasından ziyade markanın insanlara ulaşması gerekiyor. Bu da dijital pazarlama yöntemlerinden en popüleri SEO teknikleri ile olmaktadır.

Arama motoru optimizasyonu olan SEO çalışmaları, markaların sanal ağda organik bir popülerlik kazanmasını sağlayarak, fark edilme problemini ortadan kaldırıyor. Uzun ve kapsamlı bir çalışma süreci sayesinde markaların ticari hedeflerine ulaşması kolaylaşıyor. Bu yüzden günümüz ticari sektörünü dijital pazarlama teknikleri olmadan düşünmek imkansız hale geliyor. SEO çalışmaları sayesinde rakip firmaları tanıyarak karşılaştırmalar yapabilmek mümkün. Durum böyle olunca da kendinizi geliştirmeniz hız kazanıyor. SEO’ya kariyerini bu alanda geliştirmek isteyenler açısından baktığımızda aslında sayılarının ne kadar fazla olduğu da açıkça ortaya çıkıyor. Gerek internetteki bloglardan, gerek iş ilanlarından gerekse de ülkemizde benzeri olmayan etkinlik Digitalzone’dan anlaşılıyor.
Etkinlik, dinleyici olarak katılan dijital pazarlama ilgililerine, kariyer hedefi SEO ya da dijital pazarlama olanlara bilgi anlamında büyük katkı sağlamaktadır. Uluslararası ajans olan Zeo Agency tarafından düzenlenen Doğu Avrupa’nın en büyük dijital pazarlama konferansı sayesinde yurt içinden ve yurt dışından çok önemli uzmanlar ülkemize gelerek deneyimlerini meraklılarına aktarıyorlar. Bilinirliği uzun yıllardır artarak devam eden web sitelerinin kurucularının ve SEO bölümü yetkililerinin katıldığı konferans son 5 yıldır İstanbul’da düzenlenmektedir. Bu etkinliğini organize eden Zeo Agency, dijital pazarlama teknikleri, SEO, web sitesi kullanımı, kaliteli içerik üretimi gibi pek çok konuda, websitelerinde yer alan bloglarında ziyaretçilerine değerli bilgiler sunmaktadır. Ancak organizasyona katıldığınız taktirde yurt dışından gelen alanlarında uzman kişiler ve kendiniz gibi konuda ilgili dinleyiciler ile tanışarak sosyalleşme fırsatı buluyorsunuz hem de uzmanlardan, hiçbir yerde yayınlanmayan, bilinmeyen, kullanmış oldukları gizli ip uçlarını öğrenmiş oluyorsunuz.
Bu sene ki katılımcılardan biri de SEO hizmeti almak isteyenlerin başvuracağı, Searchborthers’ın kurucusu Kaspar Szymanski’dir. SEO hizmeti almak isteyenlerin gerekli bilgiyi alabileceği ve tüm soruları için danışabilecekleri bir kuruluş olan Searchbrothers; Szymanski, Backlink analizi ve web sitesi kurtarma operasyonlarında isteyene destek veriyor. Alanında uzman olan Kaspar Szymanski ayrıca spamlar ile nasıl baş edilmesi gerektiğini de anlatıyor. Müşterilerine verdiği destekler ile onların arama motorlarından en yüksek performansı almalarını sağlıyor. Verdiği tavsiyeler ile yardımlarını alan web sitelerini, Google sıralamasında fark edilir derecede yerlerinin yükselmelerine yardımcı olmaktadır.

Bünyesinde dijital pazarlama tekniklerini en ince detayına kadar barındıran Digitalzone içerisinde, alanlarında çok başarılı konuşmacıların anlatıları öğrenen dinleyiciler bilgilerini kendileri için kullanmayacaklardır. Çünkü konferans bünyesinde bulunan workshoplar sayesinden katılımcılar, öğrendiklerini pratiğe dökme şansı da yakalayabileceklerdir. Konferanstan çıkan dinleyiciler, bir çok sorunlarına da çözüm bulmuş olmanın yanı sıra, çok sayıda bilgi birikimi ile konferanstan ayrılacaklardır.
Son Güncelleme: 12.10.2017 00:42
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.