'Turkey' gidecek, 'Turkish' gelecek

Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Ersoy, tanıtımda radikal değişikliklere gitme kararı aldıklarını açıkladı. Türk Hava Yolları ile Kültür ve. Turizm Bakanlığı'nın imzaladığı 'Direkt Turizm Hamlesi' imza töreninde konuşan Mehmet Ersoy, turizm cazibe merkezlerinin eskiden fuarlarda tanıtıldığını ancak iletişim ve teknolojideki gelişme sonrası paradigmanın değiştiğini söyledi.

'Turkey' gidecek, 'Turkish' gelecek

Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Ersoy, tanıtımda radikal değişikliklere gitme kararı aldıklarını açıkladı. Türk Hava Yolları ile Kültür ve. Turizm Bakanlığı'nın imzaladığı 'Direkt Turizm Hamlesi' imza töreninde konuşan Mehmet Ersoy, turizm cazibe merkezlerinin eskiden fuarlarda tanıtıldığını ancak iletişim ve teknolojideki gelişme sonrası paradigmanın değiştiğini söyledi.

11 Ekim 2018 Perşembe 20:27
'Turkey' gidecek, 'Turkish' gelecek

Tanıtımda klasikleşmiş yöntemlerden vazgeçeceklerini belirten Ersoy, ''Teknolojiyi, yeni iletişim araçlarını ön planda tuttuğumuz, yapay zekalarla hedef kitleleri belirleyip, nokta atışı yaptığımız yeni bir tanıtım politikasıyla ilgili hazırlıklarımızı tamamlıyoruz. Çok yakında bununla da ilgili detaylı tanıtım politikamızı da devreye alacağız. Ayrıca yıl sonuna kadar yeni bir tanıtım sloganıyla yeni bir tanıtım programıyla ve yeni bir ajansla tekrar tanıtım operasyonuna başlıyoruz. Burada da ciddi bir değişikliğe gitmek istiyoruz. Bundan sonra 'Turkey' yerine 'Turkish' olsun diyoruz. Turkish hotels, Turkish destinations... Turkish'in ön planda olduğu yeni bir tanıtım projesiyle Türkiye'yi tekrar turizm alanında atılımlar yaparak devreye almaya çalışıyoruz." ifadelerini kullandı.
2019 ERKEN REZERVASYONLARI GEÇEN YILIN YÜZDE 77 ÜSTÜNDE
Bakan Ersoy, "2019 erken rezervasyon satışları geçen senenin yüzde 77 üstünde başladı. Türkiye açısından çok iyi bir veri. Önümüzdeki sene çok iyi bir turizm sezonu Türkiye'yi bekliyor. Bütün yatırımcılar açısından da geri dönüşü çok hızlı olan, kar garantili yatırımlar artık turizm yatırımları oldu. Hem Türk insanı hem Türk gençleri açısından turizm sektörü artık birinci noktada olması gerekiyor. Biz de bunu THY gibi kuruluşlarla nitelikli turistle turizm gelirleri arttıracak yeni formüller, yeni projelerle geliştirmemiz lazım." dedi.

''VİTRİNE OYNAYARAK KAYBEDECEK VAKTİMİZ YOK''
Ersoy, protokol kapsamında Uzak Doğu ve İskandinav ülkelerinin bulunmaması ile ilgili soru üzerine şöyle konuştu: "Uzak Doğu olduğu zaman büyük gövde oluyor. Büyük gövdeleri direkt resort bölgelerine indirmek doğru olmaz. Biz bir şeyi yapmış olmak için yapmamalıyız. Başladığı andan itibaren THY'yi bağımsız bir kar mekanizması olarak görmek zorundasınız. Eğer turizmin veya uçuşun sürdürülebilir olmasını istiyorsanız devlet olarak THY'ye talimat verip, 'zararına uç kardeşim' diyerek sürdürülebilir turizm elde edemezsiniz. Vitrine oynayarak kaybedecek vaktimiz yok. Bizim doğru adımlarla, doğru politikalarla sonuca gitmemiz gerekiyor, kaybedecek vaktimiz, boşa harcayacak kaynağımız yok."
 

Son Güncelleme: 11.10.2018 20:28
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner81