GFK tarafından yapılan analize göre özellikle sahil ürünlerinde bu üç ülke öne çıkarken, Yunanistan'a olan ilginin yüzde 40'dan fazla artmakta olduğu vurgulandı.
Almanların tatil yeri seçiminde, güvenlikle ilgili dikkatlerinin esas belirleyici olduğu belirtilirken, en iyi satışların son aylarda; Yunanistan, İspanya, Hırvatistan, İtalya ve Bulgaristan'da görüldüğü ortaya kondu.
MISIR DEVREDE
Diğer yandan, Alman operatörlerin Türkiye'ye olan talebi canlandırmaya çalıştığı da vurgulanırken; rezervasyonların geçen yıla göre yüzde 15 dolayında geride olduğu belirtildi.
İlk satışların, yeniden Alman pazarına açılan Mısır'a ise yoğun bir ilgiyi gösterdiğini belirten çalışmaya göre ekonomik tatil fiyatları sürükleyici faktör konumunda.
Son Güncelleme: 03.02.2017 20:02