Golda, önümüzdeki 6 ayın sorunsuz geçmesi ve gerekli önlemlerin alınmasıyla Türk turizminin 2 yıl içinde yeniden ayağa kalmasının mümkün olacağını savundu. Golda, Avrupa basınında yer alacak Türkiye ilanlarının, turizme yönelik haberler yapan, gezi yazıları yazan gazetecilerin Türkiye hakkındaki olumlu görüşler belirten yazılarının, acente tanıtımlarından daha etkili olacağını da vurguladı.
Kültür turizmi destinasyonları içinde en yoğun ilginin Türkiye'ye olduğunu belirten Golda şöyle konuştu: "2016 yılı Türkiye için zor geçti. Bunun öne çıkan nedenleri arasında politika alanında yaşanan gerginlikleri sayabiliriz. Turizm sektörü siyasetin gerginliğinden olumsuz etkilendi. Peki ne yapalım? Politik alana müdahale edemediğimize göre, durumu kanıksayıp uygun çözümleri üreterek Türkiye turizmine olumlu katkı sunmayı sürdüreceğiz. Her şeyin daha iyi olacağına dair umudumuzu koruyoruz.”
En uygun fiyat ve en iyi hizmetin Türkiye'de olduğunu vurgulayan Golda, 6 ay sorunsuz geçer ve gerekli önlemler alınırsa 2 yıl içinde sektörün ayağa kalmasının mümkün olduğunu savundu.
Kültür turizmi destinasyonları içinde en yoğun ilginin Türkiye'ye olduğunu belirten Golda şöyle konuştu: "2016 yılı Türkiye için zor geçti. Bunun öne çıkan nedenleri arasında politika alanında yaşanan gerginlikleri sayabiliriz. Turizm sektörü siyasetin gerginliğinden olumsuz etkilendi. Peki ne yapalım? Politik alana müdahale edemediğimize göre, durumu kanıksayıp uygun çözümleri üreterek Türkiye turizmine olumlu katkı sunmayı sürdüreceğiz. Her şeyin daha iyi olacağına dair umudumuzu koruyoruz.”
En uygun fiyat ve en iyi hizmetin Türkiye'de olduğunu vurgulayan Golda, 6 ay sorunsuz geçer ve gerekli önlemler alınırsa 2 yıl içinde sektörün ayağa kalmasının mümkün olduğunu savundu.
Son Güncelleme: 05.12.2016 22:41