Moskova'daki Türkiye Festivali'ni katılanlar etkinliği değerlendirirken 'Türkiye'nin tanıtım için yeni bir konsepti için 'Aranan kan bulundu' dedi. Moskova’da yapılan üç günlük Türkiye Festivali’ne katılanlar bu etkinlikten umduklarının ötesini bulduklarını söyledi. Katılanlar bu deneyimin oluşturulacak yeni tanıtım konseptinin modeli olması gerektiğini söyledi.
Moskova'nın en büyük parklarından Park Kresnaya Prensky'de düzenlenen 3 günlük 'Türkiye Festivali'n tüketiciye doğrudan ulaşım konusunda diğer pazarlara da taşınacak bir model oluşturdu. Sektörün diğer kesimleri ve bakanlık desteği ile yapılmasına karşın işin fikir uygulama ve yürütülmesinde Türkiye Otelciler Federasyonu (TÜROFED) ve Akdeniz Turistik Otelciler ve İşletmeciler Birliği (AKTOB)’un lokomotif olduğu projenin yankıları devam ediyor. TÜDOFED Başkanı Osman Ayık, “Türkiye’nin her bölgesi ve her kesiminden katılımcıların yanında ,Rusya’dan firmaların da stand ve ürünleri ile yer aldığı model ortaya çıktı. Bu modeli diğer pazarlara da taşıyacağız” dedi.
Son Güncelleme: 19.06.2017 23:25