Antalya İl Sağlık Müdürlüğü Kamu Hastaneleri Hizmetleri Başkanlığı Kamu Eğitim/Ar-Ge Birimi koordinasyonunda 3 gün boyunca gerçekleştirilen eğitime; ALKÜ Alanya Eğitim ve Araştırma Hastanesi, Gazipaşa Devlet Hastanesi, Akseki Devlet Hastanesi ve Manavgat Devlet Hastanesi’nde görev yapmakta olan 320 Acil Servis çalışanı katıldı. Antalya İl genelinde çalışan ve sağlık personeli olan 13 eğitimci düzenlenen organizasyonda; kriz ve afet yönetimi, doğru iletişim, kötü haber verme yöntemleri, acilde şiddet, istismar, doğru tiraj ile şikâyetlerin azaltılması, konsültasyonların istenmesinde doğru iletişimin rolü, hekimin hukuki ve cezai sorumlulukları konuları hakkında katılımcılarla bilgilerini paylaştı.
S.B.Ü. Antalya Eğitim ve Araştırma Hastanesi Psikoloğu Hakan Bulut, yapılan araştırmalarda insanları sinirlendiren 9 tane bekleme türünün olduğunu söyledi. Bulut: ”Yapılan araştırmalar sonucunda hastanelerde kayıt sırasında beklemenin insanları en çok sinirlendiren durumlar arasında 3. Sırada yer aldığını göstermiştir. Bu sorunun üstesinden doğru tiraj yöntemiyle çözülebileceğimize inanmaktayım.“diye konuştu.
Eğitimin verimli geçtiğini söyleyen Antalya İl Sağlık Müdürlüğü Kamu İdari Hizmetler Kamu Eğitim Ar-Ge Birim sorumlusu Uzman Aysun Fidan, ALKÜ Alanya Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nin ev sahipliğinden memnun olduklarını dile getirerek, katılanlara ve hastane yönetimine teşekkür etti.
Eğitimciler daha sonra ALKÜ Alanya Eğitim ve Araştırma Hastanesinin Acil Servis Biriminde verilen hizmetleri ve çalışmaları yerinde inceledi. Acil Servis Biriminin birçok hastaneye göre gayet başarılı olduğunu ifade eden ekip başarılardan dolayı acil servis çalışanlarına ve yönetime teşekkür etti.