Eğlenerek öğreniyorlar

ÇAĞATAY ULUÇAY İLKOKULU, 8 ÜLKEDEN 26 ÖĞRETMEN VE YÜZLERCE ÖĞRENCİNİN KATILDIĞI 'AKIL VE ZEKA OYUNLARI' E-TWİNNİNG PROJESİYLE ÇOCUKLARIN AKIL YÜRÜTME, SORGULAMA BECERİLERİNİ GELİŞTİRİP, YETENEKLERİNİ KEŞFETMELERİNİ SAĞLAMAYI AMAÇLIYOR.

Eğlenerek öğreniyorlar

ÇAĞATAY ULUÇAY İLKOKULU, 8 ÜLKEDEN 26 ÖĞRETMEN VE YÜZLERCE ÖĞRENCİNİN KATILDIĞI 'AKIL VE ZEKA OYUNLARI' E-TWİNNİNG PROJESİYLE ÇOCUKLARIN AKIL YÜRÜTME, SORGULAMA BECERİLERİNİ GELİŞTİRİP, YETENEKLERİNİ KEŞFETMELERİNİ SAĞLAMAYI AMAÇLIYOR.

16 Eylül 2020 Çarşamba 11:06
Eğlenerek öğreniyorlar

Çağatay Uluçay İlkokulu, 8 ülkeden 26 öğretmen ve yüzlerce öğrencinin katıldığı ’Akıl ve Zeka Oyunları’ e-Twinning Projesiyle çocukların akıl yürütme, sorgulama becerilerini geliştirip, yeteneklerini keşfetmelerini sağlamayı amaçlıyor.

Çağatay Uluçay İlkokulu 3/B sınıfı öğrencileri Akıl ve Zeka Oyunları Her Yerde Projesi ile eğlenirken öğreniyor. Manisa’dan Çağatay Uluçay İlkokulu Sınıf Öğretmeni Esmanur Tögel Çil’in katıldığı projenin Türkiye’de kuruculuğunu İzmir Bayraklı Osman Faruk Verimer İlkokulu Sınıf Öğretmeni Sibel Kara ve Gaziantep Nizip Asiye Ziylan İlkokulu Sınıf Öğretmeni Arzu Güven yapıyor. Projeye Türkiye, Moldova Cumhuriyeti, Azerbaycan, Romanya, Portekiz, İtalya, Bulgaristan, Gürcistan olmak üzere 8 ülkeden 26 öğretmen ve yüzlerce öğrenci katılıyor.

Akıl ve zeka oyunları ile öğrencilerin mantıklı düşünme, akıl yürütme, sorgulama becerilerini geliştirip, yeteneklerini keşfetmelerini sağlanması amaçlanırken; proje ile çocukların istedikleri her yerde evde, okulda, bahçede, piknikte aile ya da arkadaşları ile oynayarak zekalarını sürekli taze tutup, olaylara farklı bakış açısı kazanmaları, düşünme becerilerini geliştirmeleri hedefleniyor. Web2.0 araçları ve dijital oyunlarla da öğrencilerin derslerini eğlenceli hale getirmek, teknolojiyi verimli kullanmak ve dijital medya okuryazarlığı sağlanması hedefleniyor. Proje kapsamında yapılacak etkinlikler ise proje avatarı oluşturmak, afiş ve logo hazırlamak, web2.0 araçlarını kullanmak, web2.0 araçlarını kullanarak oyun tasarlamak, üç taş, sudoku, reversi, mangala, equilibro, resfebe, öğrenci tagul oluşturma, Qbitz, tangram, koridor, tabu oynamayı öğrenme olarak sıralandı. Proje sonunda ise turnuvalar, uluslararası ortaklarla takım çalışmaları gerçekleştirilecek. Eylül ayında başlayan projenin ocak ayında sona ereceği bildirildi.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner81

banner64