Lenovo En İyiler Listesinde

PC, akıllı telefon ve sunucu alanında yenilikçi ürünleriyle büyük ilgi gören lider PC üreticisi Lenovo, düzenli büyümesi ve teknoloji sektöründe başarılı bir global bir marka olması ile dikkat çekiyor.

Lenovo En İyiler Listesinde

PC, akıllı telefon ve sunucu alanında yenilikçi ürünleriyle büyük ilgi gören lider PC üreticisi Lenovo, düzenli büyümesi ve teknoloji sektöründe başarılı bir global bir marka olması ile dikkat çekiyor.

08 Ekim 2016 Cumartesi 13:38
Lenovo  En İyiler Listesinde

PC, akıllı telefon ve sunucu alanında yenilikçi ürünleriyle büyük ilgi gören lider PC üreticisi Lenovo, düzenli büyümesi ve teknoloji sektöründe başarılı bir global bir marka olması ile dikkat çekiyor.

Lenovo ilk kez 2015’te giriş yaptığı Interbrand “En iyi 100 global Marka” listesinde bu yıl da yerini aldı. Bu başarı, şirketin yeniliğe ve markaya verdiği değerin yansıması olarak görülüyor.

Motorola Mobility ve IBM System X sunucu birimleri satın almalarıyla ürün gamını ve müşteri erişimini genişleten Lenovo, geçtiğimiz yıl önemli bir büyüme ve marka dönüşüm dönemi geçirdi.

Şirket, PC alanında %20’nin üzerindeki pazar payıyla dünyadaki birinciliğini korurken, akıllı telefon pazarındaki istikrarlı büyümesine devam etti. Pazardaki büyümesini ve farklı ürün alanlarındaki liderliğini ThinkPad, Yoga ve Moto gibi alanlarında lider markalar yaratmış olmasına bağlayan Lenovo “Farklı Yaratan Daha İyidir” anlayışı ile yoluna devam ediyor.

Interbrand tarafından hazırlanan ve dünyaca saygınlığı olan “En İyi Global 100 Marka” listesi her yıl global marka değerinin ölçümlenmesinde en önemli araçlardan biri kabul ediliyor.

Interbrand, bu yıl 17.’ci kez hazırlanan En İyi Global Markalar raporunda yer alan 100 en değerli markayı belirlerken, markanın şirkete kattığı farklı değerleri analiz ediyor. Analiz edilenler arasında müşteri beklentisini karşılamaktan ekonomik değer yaratmaya kadar farklı kalemler yer alıyor. Sıralama, markanın toplam değerine katkıda bulunan çeşitli özelliklerin beraber değerlendirilmesiyle oluşturuluyor.

Sıralama ölçütü olarak, markanın müşteri seçimini etkilemekteki rolü, finansal performansı, premium fiyatlandırmaya uygun olması veya şirketin kazancını güvenceye alabilmesi gibi etkenler göz önünde bulunduruluyor.

Son Güncelleme: 08.10.2016 13:40
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner81