Alanya için düğün turizmi önerisi!

Kültür ve Turizm Bakanı Nabi Avcı, “Hem destinasyonlarımızı hem o destinasyonlarla sunduğumuz turistik hizmetleri daha özelleştirilmiş tanıtım stratejileriyle paylaşmaya başladık ve bunun da sonuçlarını görüyoruz. Turizmde gerçekten 2016 yılında ciddi bir dar boğazdan geçtik geçiyoruz. Bu dar boğaz bize pek çok şeyi öğretti" dedi.

Alanya için düğün turizmi önerisi!

Kültür ve Turizm Bakanı Nabi Avcı, “Hem destinasyonlarımızı hem o destinasyonlarla sunduğumuz turistik hizmetleri daha özelleştirilmiş tanıtım stratejileriyle paylaşmaya başladık ve bunun da sonuçlarını görüyoruz. Turizmde gerçekten 2016 yılında ciddi bir dar boğazdan geçtik geçiyoruz. Bu dar boğaz bize pek çok şeyi öğretti" dedi.

12 Ocak 2017 Perşembe 01:48
Alanya için düğün  turizmi önerisi!

Bakan Avcı, konuşmasına şöyle devam etti:
“Şimdi hedefimiz artık sadece Almanya, İngiltere, Rusya değil bunlar tamam onlara alternatift değil onların üzerine Japonya’yı ne kadar ekleyebiliriz, Çin’i, Hindistan’ı, Arap dünyasını, Kuzey Afrika ve Latin Amerika’yı ne kadar ekleyebiliriz. Buralardan güçlü sinyaller geliyor. Eğer doğru tanıtım programlarıyla; bu pazarlara yönelirsek, her pazarın kendi hassasiyetlerini beklentilerini ve önceliklerini dikkate alan program gerçekleştirebilirsek, buralardan çok olumlu ve hatta önceden öngöremediğimiz yeni yeni turizm türlerinin de ortaya çıkmakta olduğunu görüyoruz. Hindistan’dan kaynaklanan düğün turizmi daha önce böyle bir kategorimiz yoktu. Şimdi Hindistan’da özellikle üst gelir grupları arasında Türkiye’de bilhassa Alanya, Antalya’da gelip düğün yapmak balayı geçirmek bir prestij meselesi haline gelmeye başladı. Henüz çok bakir olan pek çok alanımız turizm türümüz olduğunu hem biz gördük hem dünya gördü. Kış turizminde dağ turizminde gastronomi de sağlık, bilim, macera turizminde, dini miras alanlarında ne kadar büyük bir potansiyele sahip olduğumuzu hem biz görüyoruz hem başkalarına gösterirken fark ediyoruz. Dünyanın her yerinde deniz, kum, güneşle ilgili ülkeler ve onların tanıtımları var. Türkiye onların içerisinde tabi ki özellikle plajlarda uygulanan mavi bayrak bakımından çok ön sırada. Sadece denizi, kumu, güneşiyle değil farkı, bunların üzerine koyabildiği diğer turizm türleriyle de Türkiye çok istisnai bir turizm ülkesi. Biz global toptancı tanıtım stratejimizle ve sınırlı pazara yönelik çalışmalarımızla bile dünyada 6.sırada, Avrupa’da 4.sıradayız. Şimdi bunun üzerine inşallah el birliğiyle bu saydığım saymadığım diğer turizm türlerine ilişkin çalışmalarımızı da koyduğumuz zaman ilk üçe girmememiz için hiçbir neden yok. Alt yapımız buna müsait. Rakiplerimize göre ciddi avantajlarımız olduğunu hem biz biliyoruz hem onlar biliyorlar.. 2017 ile ilgili iyimser beklentilerimizin nedenlerinden biri de 2016’da Türkiye’ye gelmeyenlerin bir bölümü başka yere de gitmediler”
Son Güncelleme: 12.01.2017 01:49
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.