'Çözüm Kapında' sorunları dinliyor

'Çözüm Kapında' sorunları dinliyor

30 Kasım 2017 Perşembe 21:07
'Çözüm Kapında'  sorunları dinliyor
Alanya Belediyesi’nin vatandaşların sorunlarına daha hızlı çözüm bulabilmek için hayata geçirdiği Çözüm Masası ekibi, hizmet ağını genişletti. Etkili ve güler yüzlü çözüm masası ekipleri, esnafın ayağına giderek sorunlarını yerinde dinliyor ve ilgili birimlere ileterek çözüme kavuşturuyor.
 
 
Alanya Belediye Başkanı Adem Murat Yücel’in, vatandaşlara daha hızlı hizmet verebilmek için hayata geçirdiği Çözüm Masası ekibi, esnaf ziyaretlerine başladı. Bölge bölge gezerek esnafları dükkanlarında ziyaret eden çözüm odaklı ekip, istekleri not alarak Alanya Belediyesi’nin daha hızlı bir hizmet ağı oluşturmasına öncülük ediyor. 
ÖNCE ‘ÇÖZÜM BURADA’ SONRA ‘ÇÖZÜM KAPINDA’
Daha önce ‘Çözüm Burada’ sloganıyla pazarlarda ve kalabalık caddelerde kurduğu stantla vatandaşların taleplerini dinleyen Çözüm Masası, şimdi de güler yüzlü personeliyle ‘Çözüm Kapında’ projesiyle esnafları dükkânlarında ziyaret etmeye başladı.
Çözüm odaklı belediyecilik anlayışıyla hizmet verdiklerini belirten Alanya Belediye Başkanı Adem Murat Yücel; “Çözüm Masası ekibimizle birlikte vatandaşlarla belediye arasındaki sınırları tamamen kaldırdık. Ekibimiz masa başından kalkarak hizmet ağını genişletip bölge bölge gezerek esnaf ziyaretleri gerçekleştirmeye başladı. Bu ziyaretlerde esnaflarımızın sorunlarını da en hızlı şekilde çözüme kavuşturmayı amaçlıyoruz.” dedi.
ESNAFLAR ZİYARETLERDEN MEMNUN
Alanya Belediyesi Çözüm Masası ekiplerini dükkanlarında ağırlayan esnaflar, ayaklarına kadar gelen çözüm ekibinden oldukça memnun olduklarını ifade ediyorlar. Daha önce taleplerini iletmekte güçlük çektiklerini söyleyen bölge esnafları, sorun ve isteklerini çözüm ekibine anlatıyor. Alınan talepler, not edilerek anında ilgili birimlere ulaştırılıyor ve çözüme kavuşması sağlanıyor.
ŞİKAYETLER RAPORLANARAK ÇÖZÜM HARİTASI ÇIKARTILACAK
Çözüm Masası ekipleri, esnaf ziyaretlerine ilk olarak taksi durakları ve sanayi esnafıyla başlarken şimdi de bayan kuaförleri ziyaret ediyor. Esnaflardan alınan şikayetler, anında çözüme kavuşturulurken ayrıca bu talepler raporlanarak çözüm haritası çıkartılacak. Böylece esnafların sorunlarına anında müdahale edilebilecek.
 
Çözüm Masasına Nasıl başvurabilirim?
Telefon                       : 444 82 07
Mail                            : [email protected] ve [email protected] adresleri
Sosyal medya              : facebook -facobook.com/alanyabelediyesicozummasasi
twitter  @4448207Cozum
İnternet                      : Alanya.bel.tr web sitesi
Sms                             : İşitme engelli vatandaşlarımız için 444 82 07 numaralı hatta mesaj
Whatsapp                   : 0 552 444 82 07
 
Son Güncelleme: 30.11.2017 21:09
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner81