Er, Alanya Belediyesi’ni analiz etti

ALKÜ'nün ilk Yüksek Lisans Diploması sahibi, Alanya Belediye Başkan Yardımcısı Adem Er oldu. Er, yüksek lisans tezini de 4 yıldır görev yaptığı Alanya Belediyesi'nin hizmetlerini analiz ederek hazırladı

Er, Alanya Belediyesi’ni analiz etti

ALKÜ'nün ilk Yüksek Lisans Diploması sahibi, Alanya Belediye Başkan Yardımcısı Adem Er oldu. Er, yüksek lisans tezini de 4 yıldır görev yaptığı Alanya Belediyesi'nin hizmetlerini analiz ederek hazırladı

13 Şubat 2018 Salı 19:27
Er, Alanya Belediyesi’ni analiz etti

2014'ün Mart ayında yapılan yerel seçimlerin ardından Alanya Belediye Başkan Yardımcısı ve Belediye Meclis Üyesi olarak görev yapmaya başlayan İnşaat Yüksek Mühendisi Adem Er, Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi'nin (ALKÜ) ilk yüksek lisans diploması verdiği isim oldu. "Alanya'daki Belediye Hizmetleri Performans Algısının Değerlendirilmesi" konulu çalışmasını tamamlayan Adem Er, İşletme Mühendisliği Yüksek Lisans sahibi oldu. Çalışmanın Alaaddin Keykubat Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü'nün yayınladığı ilk tez çalışması olduğunu belirten Adem Er, "2018 yılında Uluslararası Alanya Akademik Bakış Dergisi'nde yayınlanan makale, bu tez çalışmasından derlendi. Çalışmayı, Büyükşehir Yasası'nın yürürlüğe girdikten sonra 17 belediyenin ve 68 köyün birleşmesi sonucu ortaya çıkan 300 binlik yeni belediyecilik sisteminin algılanması ve performansın ölçülmesi amacı ile gerçekleştirdim" dedi.

'VATANDAŞ HİZMETTEN MEMNUN'
Belediyecilik algısının belirlenmesi ve performansın ölçülmesi kapsamında oluşturulan Algoritma Sistemi'nin Türkiye’de ilk kez oluşturulduğunu söyleyen Er, "Türkiye’deki bütün belediyeler bu algoritmayı kullanarak mevcut algı ve performanslarını ölçebilecekler" diye konuştu. Çalışma kapsamında ilk olarak Alanya’nın farklı bölgelerinde vatandaşla birebir görüşmeler gerçekleştirdiklerini, yapılan görüşmelerin nitel analizlerle incelendiğini söyleyen Er, "Analiz sonuçlarından Alanya'da yaşayan vatandaşların belediyecilik algısı belirlendi. Alanya’da yaşayanların belediyecilik algılarının fiziki beklenti, sosyal beklenti, iletişim ve hızlı-etkin hizmet başlıkları altında toplandığı görülmektedir. Bu başlıklar kendi altında farklı alt boyutlara ayrılmaktadır. Elde edilen belediyecilik algısı incelendiğinde Alanya’da yaşayan vatandaşların halen hangi belediyecilik hizmetlerinin hangi belediye tarafından verildiğini tam olarak bilmediğini göstermektedir. Her hizmet Alanya Belediyesi'nden beklenmektedir ki doğrusu da budur. Elde edilen sonuçlara göre vatandaşın Alanya Belediyesi'nin hizmetlerinden memnun olduğu görülmektedir. Yapılan anketlerde vatandaşın Alanya Belediyesi hizmetlerine yönelik genel memnuniyeti yüksek düzeydedir" dedi.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner81