Türk halkının yaşam standartlarını, değerlerini, kültürünü ve alışkanlıklarını da hedef alan bu elim saldırılara karşı Tüm Restoranlar Lokantalar ve Tedarikçiler Derneği (TÜRES) , Birleşmiş Markalar Derneği (BMD), Kategori Mağazacılığı Derneği (KMD) ve Turizm Restaurant Yatırımcıları ve İşletmecileri Derneği (TURYİD) öncülüğünde sosyal bir kampanya başlattı. Bu kampanyaya Alanya’dan Alanya Sanayici ve İşadamları Derneği (ALSİAD) da destek verdi. ALSİAD’dan yapılan yazılı açıklamada şu ifadelere yer verildi: Türkiye’nin yaşadığı terör olaylarından etkilenip evine kapanan, hayata küsen, insanlarımıza yaşam standartlarını değiştirmemelerini, eskisinden daha çok dışarı çıkmalarını, çarşı, pazar, alışveriş merkezi, restaurant , kafe, sosyal tesisler, sinema, tiyatro gibi insanların kalabalık olduğu yerlerden uzak durmamaları, hayata daha sıkı sarılmaları, omuz omuza dayanışma içinde olmalarını, ülkemize, hayatımıza, ekonomimize, geleceğimize ve sevdiklerimize sahip çıkmalarını, yaşam ve dostlukları çoğaltmaya devam etmelerini, saldırılara ve teröre karşı tek vücut olmalarını yaşadığımız bölgenin ve ekonomimizin durağanlığa girmeden hayatın akışına hız kazandırılmasına katkıda bulunmaya devam edilmesi için ‘Hayata Sahip Çık’ kampanyasının sadece söylemde kalmayıp hayata geçirilmesini ülkemiz ve milletimize olan inancın gereği olarak bizi hayattan koparmaya çalışanlara karşı gerekli cevabı vermeliyiz. Hiçbir şey hayat kadar değerli ve kıymetli değildir, hayatın değerini bilin ve yaşamaya devam edin’
Son Güncelleme: 13.01.2017 20:42